• Jak uczyć języka polskiego jako obcego dzieci ukraińskie?,
dr Anna Siudak, WiR 2022
• Stymulacja traktu ustno-twarzowego, mgr Małgorzata Gawryl, szkolenie 2022
• Ankyloglosja - praktycznie, mgr Małgorzata Gawryl, szkolenie 2022
• Niedokształcenie mowy o typie afazji - diagnoza i postępowanie terapeutyczne, WiR 2022
• Rotacyzm - krok po kroku, logodemia, mgr Aleksandra Rosińska, certyfikat 2022
• Plastyka Ekspresywna TM, INKUBATOR INSPIRACJI, certyfikowany trener, Warszawa 2022
• Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju TM, INKUBATOR INSPIRACJI, certyfikowany trener, Warszawa 2022
• KONTAKT czyli uważna komunikacja z dzieckiem, INKUBATOR INSPIRACJI, warsztat szkoleniowy, Warszawa 2022
• Sensoplastyka R, INKUBATOR INSPIRACJI, trener 1 stopnia, Warszawa 2021
• Mowa bezdźwięczna, Teczka Logopedy, mgr Beata Nedwidek, 2021
• Wybiórczość pokarmowa, Teczka Logopedy, mgr Agata Kalina, szkolenie 2021
• Reedukacja oddechowa w terapii dzieci, Akademia Logopedy, mgr Sandra Osipiuk-Sienkiewicz, szkolenie 2021
• Diagnoza logopedyczna opóźnionego rozwoju mowy, Gabinet logopedyczno-terapeutyczny "terapeutis", mgr Dominika Szczepańska, szkolenie 2021
• ORM bez teorii. Edycja I i II, mgr Marta Czajka, 2021
• Opóźniony rozwój mowy - od czego zacząć terapię?, Gabinet logopedyczno-terapeutyczny "terapeutis", mgr Agnieszka Kaproń, 2021
• Diagnoza logopedyczna w szkole i w przedszkolu – co mówi nam o jednym dziecku, a co o skali zaburzeń mowy?, Wydawnictwo Nowa Era, Anna Walencik-Topiłko,
szkolenie 2021
• Diagnoza i terapia miofunkcjonalna, Akademia Logopedy kurs 2021, certyfikat
• Gesty ©GORA w ujęciu praktycznym - metoda Gabrieli Lorens, szkolenie 2021
• "AAC - mity i fakty" Akademia Logopedy 2021
• Masaż logopedyczny strefy orofacjalnej, LOGMED Poradnie Specjalistyczne, szkolenie 2021
• DYSLALIA 2, Logopeda Radzi, mgr Marta Czajka 2021
• FRENOTOMIA, Logopeda Radzi, mgr Marta Czajka 2021
• Oceniamy wędzidełka, Logopeda Radzi, mgr Marta Czajka 2021
• Napięcie mięśniowe w logopedii. Zaburzenia napięcia okolicy orofacjalnej - podejście diagnostyczno-terapeutyczne, mgr Aleksandra Kaczyńska, Logodemia.pl
• Dziecko z uszkodzeniami korowymi, mgr Aleksandra Kaczyńska, szkolenie 2021
• Międzyzębowa wymowa t,d,n,l oraz słuch mowny, dr n. hum. Iwona Michalak-Widera, szkolenie 2020, certyfikat
• Audiologia dla każdego logopedy, Akademia Logopedy, 2020
• Sygmatyzm rozwiązania terapeutyczne, mgr Aleksandra Rosińska, szkolenie 2020, certyfikat
• Wszystko o przesiewowych badaniach logopedycznych, mgr Joanna Ćwiklińska, Akademia Logopedy, 2020
• Terapia logopedyczna Małego Dziecka z autyzmem, mgr Joanna Wójtowicz - Pałasz, Akademia Logopedy, 2020
• Jąkanie od teorii do praktyki, Strefa Logopedy, szkolenie 2020, certyfikat
• Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych - moduł I, dr Anna Regner, szkolenie praktyczne, Tarnów 2020
• Ankyloglosja – praktycznie, certyfikat 2020
• "Koty za płoty"- terapia logopedyczna małego dziecka z deficytem uwagi, mgr Joanna Wójtowicz-Pałasz, szkolenie 2020
• Czynniki zakłócające rozwój mowy i komunikacji. Wskaźniki, interpretacja, zalecenia, mgr Voletta Podsiadła-Kabacińska, szkolenie 2020, certyfikat
• Dziecko bardzo tęskni! Jak reagować i jak sobie radzić?, seminarium 2020, certyfikat
• Jak reagować na lęk lub strach dziecka – praktyczny przewodnik, seminarium 2020, certyfikat
• Znaczenie złości w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym, 2020, certyfikat
• Straty, lęki i trudne sytuacje w życiu dzieci, szkolenie 2020, certyfikat
• Zaburzenia napięcia mięśniowego a mowa. Dyspraksja rozwojowa. Apraksja oralna, szkolenie 2020, certyfikat
• Autyzm – diagnoza i terapia, szkolenie 2019 , certyfikat
• Wpływ przetwarzania sensorycznego na rozwój i mowę dzieci, szkolenie 2019, certyfikat
• Diagnoza i terapia afazji dziecięcej, kurs praktyczny 2019, certyfikat
• Gimnastyka Mózgu. Kinezjologia Edukacyjna dr Paula Dennisona. Stopień I, warsztaty 2011, Tarnów
• Gimnastyka Mózgu. Kinezjologia Edukacyjna dr Paula Dennisona. Stopień II, warsztaty 2009, Tarnów
• Dysleksja – przyczyny, objawy i konsekwencje psychologiczne, szkolenie 2009
• Zaburzenia funkcjonowania emocjonalnego i społecznego u dzieci i młodzieży – objawy, przyczyny, formy pomocy, szkolenie 2009
Jestem logopedą, pedagogiem i terapeutą pedagogicznym.
W trakcie moich zajęć pracuję z dzieckiem holistycznie, czyli uwzględniam całość jego funkcjonowania.
Praca z dziećmi sprawia mi bardzo dużą radość i jest częścią mojego życia od wielu już lat. Mam doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnościami, zagrożonymi dysleksją,
z afazją, alalią, opóźnionym rozwojem mowy, z wadami wymowy.
Łącze różne metody i techniki pracy. Terapię logopedyczną w moim gabinecie wspomagam gestami artykulacyjnymi ©GORA, stymulacją ustno-twarzową (masaże twarzy) oraz terapią miofunkcjonalną (terapia funkcji tj. żucie, gryzienie, połykanie, prawidłowa pozycja języka i warg).
W pracy stosuję wiedzę zdobytą podczas
odbytych przeze mnie kursów i szkoleń oraz
wieloletniej pracy z dziećmi jako logopeda,
pedagog i terapeuta pedagogiczny.
Korzystam z różnorodnych materiałów,
pomysłów oraz stworzonych przez siebie
pomocy dydaktycznych.
Gabinet logopedyczno-terapeutyczny "MiMisio"
mgr Anna Ząbik
Do stworzenia strony wykorzystano kreator stron www WebWave
Gabinet logopedyczno-terapeutyczny "MiMisio"
mgr Anna Ząbik
Anna Ząbik
517 375 250